Service-berichtWe vinden de beveiliging van jouw en onze gegevens zo belangrijk dat we onze wachtwoordeisen hebben vergroot. Lees hier meer.

Ik heb twee of meer locaties, moet ik deze apart bij jullie registreren?

door Service Solvo

Het is nog niet mogelijk om meteen een tweede locatie aan je account toe te voegen. Wanneer je twee of meer locaties hebt raden we aan om eerst één van de vestigingen van je praktijk te registreren.

Nadat je bent ingelogd in de SolvoDesk klik je in het linkermenu op de + naast 'Locaties' om de tweede vestiging toe te voegen.

In sommige gevallen is de nieuwe vestiging al bij ons bekend via Zorgweb. Wanneer dit niet het geval is vul je zelf handmatig de gegevens in. Na controle van de gegevens zal één van onze medewerkers de nieuwe locatie online zetten. Je ontvangt een bevestiging per mail.

Heb je problemen met het aanmelden van een nieuwe locatie? Neem contact op met de ServiceDesk via service@solvo.nl of bel naar 020 722 09 29.


Heeft dit artikel je geholpen?