Service-berichtWe vinden de beveiliging van jouw en onze gegevens zo belangrijk dat we onze wachtwoordeisen hebben vergroot. Lees hier meer.

Kan ik specialisten, locaties of andere gegevens (tijdelijk) verwijderen?

door Service Solvo

Het is mogelijk om de profielen van de praktijk, een vestiging of van (één van) de specialisten te deactiveren. Dit betekent dat dit profiel niet meer gevonden kan worden op solvo. 

Specialisten en losse locaties kun je zelf (tijdelijk) verwijderen door in de SolvoDesk naar de betreffende locatie of specialist te gaan en op ‘profiel bewerken’ te klikken. Vervolgens schakel je rechtsboven ‘*naam* is vindbaar’ uit. Mocht het gaan om een tijdelijke deactivatie, dan kun je het profiel op dezelfde manier weer activeren.

Wil je dat we je gegevens volledig verwijderen dan kun je contact opnemen met de ServiceDesk: service@solvo.nl of 020 722 09 29.

Let op! Door specialisten te verwijderen of activeren verandert het aantal specialisten waar je met een Pro-abonnement voor betaalt niet automatisch. Als je een specialist wil toevoegen kan het dus voorkomen dat dit niet lukt omdat er te weinig profielen aan je abonnement gekoppeld zijn. Als je een specialist hebt verwijderd zonder je abonnement aan te passen kan het zijn dat je te veel betaalt. Je abonnement pas je aan door in het menu links op ‘Abonnementen’ te klikken. In het onderstaande scherm zie je vervolgens voor hoeveel profielen je betaalt, hoeveel je in gebruik hebt en kun je via ‘Abonnement bewerken’ het aantal profielen aanpassen.




Abonnement



Heeft dit artikel je geholpen?